Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne

Szczegóły informacji

NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Księgowa

Informacja ogłoszona dnia 2017-10-13 16:11:59 przez Robert Korsak

Akapit nr 1 - brak tytułu

DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
                                                               Księgowa
 
 

1. Wymagania formalne
a) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
b) Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne.
c) Staż pracy:
- minimum 4 lata przy wykształceniu średnim, doświadczenie w naliczaniu płac,
- minimum 2 lata przy wykształceniu wyższym, doświadczenie w naliczaniu płac.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.

2. Wymagania dodatkowe
  1. Znajomość:
    - przepisów z zakresu finansów publicznych;
    - przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej;
    - Ustawy o pracownikach samorządowych;
    - Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
    - przepisów Kodeksu Pracy;
    - Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
    - Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;
    - Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
    - przepisów o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostki sfery budżetowej.
  2. Obsługa komputera w zakresie:
    - programu Płatnik;
    - programu PUMA, TRAWERS;
    - biegłej znajomości programów z pakietu MS Office.
  3. Umiejętność pracy w zespole.
  4. Samodzielność.
  5. Odpowiedzialność.
  6. Lojalność.
  7. Dokładność i sumienność.
  8. Operatywność oraz odporność na stres.
  9. Wysoka kultura osobista.
     
Uwaga: przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
  1. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  1. Sporządzanie list płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń, zasiłków ZUS.
  2. Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych.
  3. Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS.
  4. Sporządzanie informacji o dochodachPIT-11, PIT-40.
  5. Wystawianie zaświadczeń Rp-7.
  6. Planowanie, rozliczanie i okresowa analiza funduszu płac.
  7. Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin).
  8. Przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych świadczeń pracowniczych.
  9. Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń oraz  umów o dzieło.
  10. Sporządzanie  zgodnie z obowiązującymi przepisami rocznych deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego i do ZUS IWA.
  11. Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczenia składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców.
  12. Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z listy płac. 
  13. Terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych.
  14. Przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
  15. Sporządzanie zestawień, analiz finansowych.
  16. Przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników.
  17. Sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów.
  18. Prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgadnianie z kontami analitycznymi prowadzonymi w DPS.
  19. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora DPS w Tolkmicku.
 
  1. Warunki pracy:
  1. Wymiar czasu pracy: pełny etat.
  2. Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony 7 m-cy lub na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
  3. Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo.
  4. Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
    • nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
    • pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze.
 
  1. Wymagane dokumenty:
 
  1. CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej – załącznik nr 1.
  2. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 2.
  3. Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  4. Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
  5. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku pracownika socjalnego – załącznik nr 3.
  6. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe - załącznik nr 4.
  7. Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych – załącznik nr 5.
 
  1. Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres:  Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku 82-340, ul. Szpitalna 2. Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko księgowego" - w terminie do dnia 27.10.2017r. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne (formalne) oraz złożyli wszystkie wymagane dokumenty będą informowani drogą telefoniczną, elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (dps.bip.powiat.elblag.pl), na tablicy informacyjnej w siedzibie DPS oraz na stronie internetowej DPS Tolkmicko.
 
 
 
                                                                                 
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Anna Kurszewska
 

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Anna Kurszewska
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-10-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Anna Kurszewska
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-10-13 16:11:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-10-13 16:11:59
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-10-16 11:43:34
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
460 raz(y)