Informacje o naborze
Szczegóły informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY.
Informacja ogłoszona dnia 2020-10-15 10:33:00 przez Robert Korsak
Akapit nr 1 - brak tytułu
Tolkmicko, dnia 15 października 2020 roku
DPS.DD.011.5.2020
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
GŁÓWNY KSIĘGOWY.
GŁÓWNY KSIĘGOWY.
- Nazwa i adres jednostki: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2.
- Określenie stanowiska urzędniczego: główny księgowy w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Wymagania niezbędne: (wynikające z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych) :
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku dotyczących rachunkowości budżetowej, finansów publicznych,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i programów niezbędnych do obsługi budżetu, w tym programów księgowych oraz pakietu Ms OFFICE,
- spełnianie jednego z poniższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości,
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- ma nieposzlakowaną opinię.
- Wymagania dodatkowe :
- znajomość przepisów dotyczących odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów zamówień publicznych,
- znajomość przepisów samorządowych,
- znajomość przepisów podatkowych, płacowych, ZUS na zajmowanym stanowisku,
- znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
- posiadanie wiedzy z zakresu aktów prawnych regulujących funkcjonowanie domu pomocy społecznej,
- doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- kierowanie się zasadami etyki zawodowej,
- posiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- bieżąca analiza środków w budżecie Domu,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sprawdzanie prawidłowości udzielania zamówień publicznych,
- organizacja i nadzór nad obsługą finansowo-księgową Domu,
- sporządzanie planów dochodów i wydatków oraz kontrolowanie realizacji tych planów,
- rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań i sporządzanie sprawozdania w tym zakresie,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- prowadzenie rozliczeń bankowych,
- opracowywanie budżetu,
- nadzorowanie prowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych,
- prawidłowe pobieranie i odprowadzanie dochodów,
- prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
- nadzór nad należytym przechowywaniem i zabezpieczaniem dokumentów finansowo-księgowych,
- sporządzanie analiz i sprawozdań,
- nadzór nad wyliczaniem wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji.
- Informacja o warunkach pracy:
- Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko,
- Praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
- Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpracą z pracownikami zakładu oraz instytucjami zewnętrznymi.
- Wynagrodzenie zasadnicze od 4200- 4700 zł plus dodatek za wysługę lat.
- Zatrudnienie od 1 listopada 2020 roku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) wraz z podanym numerem telefonu, opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”. - Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- referencje (jeżeli kandydat je posiada) z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego będzie wymagane przed nawiązaniem stosunku pracy).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku głównego księgowego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
- Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
UWAGA
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego”.
- wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
- Inne dokumenty poza wskazanymi wyżej będą zwracane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacji.
- Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji nie udziela się.
- Inne informacje:
- Procedura naboru na kierownicze stanowisko jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap – kwalifikacja formalna – otwarcie ofert i analiza złożonych dokumentów pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
II etap – kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją
rekrutacyjną powołaną przez dyrektora DPS w Tolkmicku.
Informacja o wynikach naboru zostanie niezwłocznie podana w Biuletynie Informacji
Publicznej DPS Tolkmicko dps.bip.powiat.elblag.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2, z dopiskiem „Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze głównego księgowego", w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 października 2020r. do godz. 14:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną do DPS w Tolkmicku po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, w nie zamkniętej kopercie lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów, za jego potwierdzeniem. Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie w/w terminu nieodebrane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela Anna Kurszewska, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00, pod numerem telefonu:55 2316178 lub 55 231 61 63.
Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Nr 4 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku z dnia 7 czerwca 2019 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
(-) Anna Kurszewska
Dyrektor DPS w Tolkmicku
Załączniki
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-15 10:28:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-15 10:33:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-15 10:34:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10420 raz(y) |