Strona główna - informacja
Blok przełączania pomiędzy informacjami aktualnymi i archiwalnymi
Lista informacji
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY.
Akapit nr 1 - brak tytułu
Tolkmicko, dnia 15 października 2020 roku
DPS.DD.011.5.2020
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze
GŁÓWNY KSIĘGOWY.
GŁÓWNY KSIĘGOWY.
- Nazwa i adres jednostki: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2.
- Określenie stanowiska urzędniczego: główny księgowy w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
- Wymagania niezbędne: (wynikające z art. 54 ust. 2 ustawy o finansach publicznych) :
- posiadanie obywatelstwa polskiego lub obywatelstwa krajów Unii Europejskiej lub innych państw, których obywatelom przysługuje na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie przeciwko mieniu, obrotowi gospodarczemu, działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe,
- znajomość języka polskiego w mowie i piśmie w zakresie koniecznym do wykonywania obowiązków głównego księgowego,
- znajomość przepisów prawa na zajmowanym stanowisku dotyczących rachunkowości budżetowej, finansów publicznych,
- umiejętność biegłej obsługi komputera i programów niezbędnych do obsługi budżetu, w tym programów księgowych oraz pakietu Ms OFFICE,
- spełnianie jednego z poniższych warunków:
- ukończone ekonomiczne jednolite studia magisterskie, ekonomiczne wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiadanie co najmniej trzyletniej praktyki w księgowości,
- ukończona średnia, policealna lub pomaturalna szkoła ekonomiczna i posiadanie co najmniej sześcioletniej praktyki w księgowości,
- jest wpisana do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów,
- posiada certyfikat księgowy uprawniający do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych albo świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydane na podstawie odrębnych przepisów.
- stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na określonym stanowisku,
- ma nieposzlakowaną opinię.
- Wymagania dodatkowe :
- znajomość przepisów dotyczących odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- znajomość przepisów zamówień publicznych,
- znajomość przepisów samorządowych,
- znajomość przepisów podatkowych, płacowych, ZUS na zajmowanym stanowisku,
- znajomość procedur administracyjnych (Kpa),
- posiadanie wiedzy z zakresu aktów prawnych regulujących funkcjonowanie domu pomocy społecznej,
- doświadczenie zawodowe w pracy w jednostkach administracji publicznej,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- posiadanie następujących cech osobowości i umiejętności psychospołecznych: komunikatywność, dobra organizacja pracy, konsekwencja w realizowaniu zadań, terminowość, punktualność, wytrwałość, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole, umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji, znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawa,
- kierowanie się zasadami etyki zawodowej,
- posiadanie stanu zdrowia odpowiedniego do stanowiska pracy.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie rachunkowości jednostki zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- bieżąca analiza środków w budżecie Domu,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- sprawdzanie prawidłowości udzielania zamówień publicznych,
- organizacja i nadzór nad obsługą finansowo-księgową Domu,
- sporządzanie planów dochodów i wydatków oraz kontrolowanie realizacji tych planów,
- rozliczanie dotacji otrzymanych na realizację zadań i sporządzanie sprawozdania w tym zakresie,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- dokonywanie przelewów drogą elektroniczną,
- prowadzenie rozliczeń bankowych,
- opracowywanie budżetu,
- nadzorowanie prowadzenia inwentaryzacji składników majątkowych,
- prawidłowe pobieranie i odprowadzanie dochodów,
- prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
- nadzór nad należytym przechowywaniem i zabezpieczaniem dokumentów finansowo-księgowych,
- sporządzanie analiz i sprawozdań,
- nadzór nad wyliczaniem wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego,
- opracowywanie projektów przepisów wewnętrznych wydawanych przez Dyrektora jednostki, dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności zakładowego planu kont, obiegu dokumentów księgowych, zasad prowadzenia i rozliczenia inwentaryzacji.
- Informacja o warunkach pracy:
- Umowa o pracę w wymiarze pełnego etatu na czas określony z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony.
- Miejsce wykonywania pracy: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko,
- Praca w godzinach od 7.30 do 15.30 od poniedziałku do piątku.
- Stanowisko pracy związane z obsługą komputera, urządzeń biurowych, współpracą z pracownikami zakładu oraz instytucjami zewnętrznymi.
- Wynagrodzenie zasadnicze od 4200- 4700 zł plus dodatek za wysługę lat.
- Zatrudnienie od 1 listopada 2020 roku.
- Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: poniżej 6%.
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys (CV) wraz z podanym numerem telefonu, opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
- List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem kandydata.
- Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
- Kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
i kwalifikacje zawodowe, uwierzytelnione własnoręcznym podpisem z klauzulą „za zgodność z oryginałem”. - Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, np. zaświadczenia o ukończonych kursach, szkoleniach itp.
- referencje (jeżeli kandydat je posiada) z klauzulą „za zgodność z oryginałem”.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i o korzystaniu z pełni praw publicznych.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
- Oświadczenie, o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego będzie wymagane przed nawiązaniem stosunku pracy).
- Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do pracy na stanowisku głównego księgowego.
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych kandydata dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r., poz.1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).
- Oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Rozporządzenie o ochronie danych osobowych).
UWAGA
- Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego „Zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego”.
- wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim.
- Inne dokumenty poza wskazanymi wyżej będą zwracane i nie mają wpływu na procedurę rekrutacji.
- Poza informacjami zawartymi w ogłoszeniu innych informacji nie udziela się.
- Inne informacje:
- Procedura naboru na kierownicze stanowisko jest dwuetapowa i obejmuje:
I etap – kwalifikacja formalna – otwarcie ofert i analiza złożonych dokumentów pod względem ich kompletności i spełnienia wymagań formalnych. Do II etapu dopuszcza się osoby zakwalifikowane w I etapie. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu kandydaci spełniający wymagania formalne zostaną powiadomieni telefonicznie.
II etap – kwalifikacja merytoryczna obejmująca rozmowę kwalifikacyjną z komisją
rekrutacyjną powołaną przez dyrektora DPS w Tolkmicku.
Informacja o wynikach naboru zostanie niezwłocznie podana w Biuletynie Informacji
Publicznej DPS Tolkmicko dps.bip.powiat.elblag.pl oraz na tablicy ogłoszeń.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2, z dopiskiem „Dotyczy naboru na kierownicze stanowisko urzędnicze głównego księgowego", w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 października 2020r. do godz. 14:00 (decyduje data faktycznego wpływu do placówki). Oferty, które wpłyną do DPS w Tolkmicku po wyżej określonym terminie, złożone w innej formie, w nie zamkniętej kopercie lub bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą rozpatrywane. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane.
- Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów będą przechowywane w sekretariacie Domu przez okres 1 miesiąca od dnia upowszechnienia informacji o wynikach naboru. W tym okresie kandydaci będą mogli dokonać odbioru swoich dokumentów, za jego potwierdzeniem. Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie w/w terminu nieodebrane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne zostaną komisyjnie zniszczone.
- Informacji na temat powyższego ogłoszenia udziela Anna Kurszewska, od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8:00 do 15:00, pod numerem telefonu:55 2316178 lub 55 231 61 63.
Konkurs zostanie przeprowadzony zgodnie z Zarządzeniem Nr 4 Dyrektora Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku z dnia 7 czerwca 2019 roku w sprawie wprowadzenia regulaminu naboru na stanowiska urzędnicze w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
(-) Anna Kurszewska
Dyrektor DPS w Tolkmicku
Załączniki
Pobierz dane XML OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY. Drukuj informację OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-15 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-15 10:28:58 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-15 10:33:00 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-15 10:34:17 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 10971 raz(y) |
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku informuje o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego
Akapit nr 1 - brak tytułu
Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
informuje o wyniku
naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Głównego Księgowego
w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
informuje o wyniku
naboru na wolne stanowisko urzędnicze
Głównego Księgowego
w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
82-340 Tolkmicko, ul Szpitalna 2
W wyniku przeprowadzonego naboru na ww. stanowisko nie wybrano kandydata.
Uzasadnienie nierozstrzygnięcia naboru:
Na przedmiotowy nabór nie wpłynęła żadna oferta.
Pobierz dane XML Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku informuje o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego Drukuj informację Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku informuje o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-07 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-07 08:31:06 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-07 08:31:10 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-07 08:31:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 9529 raz(y) |
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Akapit nr 1 - brak tytułu
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
W wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego nr 4/2020 z dnia 01 października 2020 roku na zakup środków ochrony indywidualnej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku - wniosek grantowy na wsparcie domów pomocy społecznej w walce z epidemią COVID-19 w ramach projektu „Pomagajmy Razem” POWER 2014-2020, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Wybrano ofertę:
TUKAN S.C. Paweł Tuczkowski, Artur Klemann
Ul. Worcella 31,
80-809 GDAŃSK
Wartość oferty – 73 536,75 złoty
Tolkmicko, dnia 05.10.2020r.
Pobierz dane XML Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty Drukuj informację Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-10-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-10-05 15:08:15 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-10-05 15:08:19 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-10-05 15:08:19 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 8915 raz(y) |
Zapytanie ofertowe nr 4/2020 dotyczy: zakupu środków ochrony indywidualnej dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY DYREKTOR Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku ogłasza nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU UL. SZPITALNA 2
Zapytanie ofertowe na zakup i wykonanie testów na COVID 19 dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Akapit nr 1 - brak tytułu
Zapytanie ofertowe na zakup i wykonanie testów na COVID 19 dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku – wniosek grantowy na wsparcie domów pomocy społecznej w walce z epidemią COVID-19 w ramach projektu „Pomagajmy Razem” POWER 2014-2020.
I. Nazwa i adres zamawiającego:
Powiat Elbląski, ul. Saperów 14A, 82-300 Elbląg, NIP 578-305-55-79, w imieniu i na rzecz którego występuje na podstawie pełnomocnictwa Zarządu Powiatu w Elblągu dyrektor Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko.
Tel./faks: 55 231-61-78, 55231-61-63, e-mail:
Powiat Elbląski, ul. Saperów 14A, 82-300 Elbląg, NIP 578-305-55-79, w imieniu i na rzecz którego występuje na podstawie pełnomocnictwa Zarządu Powiatu w Elblągu dyrektor Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko.
Tel./faks: 55 231-61-78, 55231-61-63, e-mail:
II. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest 3- krotne dostarczenie i wykonanie testów genetycznych w kierunku koronawirusa SARS-CoV-2 i choroby COVID-19 (w miesiącu wrześniu, październiku i listopadzie) dla 72 pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Pomagajmy Razem” nr: POWR.02.08.00-00-0103/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
Przedmiotem zamówienia jest 3- krotne dostarczenie i wykonanie testów genetycznych w kierunku koronawirusa SARS-CoV-2 i choroby COVID-19 (w miesiącu wrześniu, październiku i listopadzie) dla 72 pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku.
Zamówienie jest realizowane w ramach Projektu pn. „Pomagajmy Razem” nr: POWR.02.08.00-00-0103/20, finansowanego ze środków Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, w ramach II Osi priorytetowej: Efektywne polityki publiczne dla rynku pracy, gospodarki i edukacji PO WER, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym.
III. Warunki realizacji usługi:
Dostawa i usługa zrealizowana będzie do 30.11.2020 roku .
Dostawa i usługa zrealizowana będzie do 30.11.2020 roku .
IV. Szczegółowe wymagania:
- Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi być wpisany do rejestru sieci laboratoriów COVID 19 Ministerstwa Zdrowia.
- Dostawa i wykonanie testów 1 raz w miesiącu przez okres trzech miesięcy wrzesień -listopad 2020 roku – przedstawienie harmonogramu badań. (w miesiącu wrześniu w 28, 29 dniu miesiąca; w miesiącu październiku 26, 27 dniu miesiąca; w miesiącu listopadzie 18,19 dniu miesiąca).
- Wykonawca zapewni dostarczenie i odbiór zestawów do pobierania próbek, tzw. „wymazówek”.
- Laboratorium zapewni wsparcie w procesie pobierania próbek.
- Wykonawca wykona badanie i dostarczy wyniki do 48 godz. wraz z dostarczeniem wyników testów.
- Wykonawca drogą mailową poinformuje zamawiającego o dacie i godzinie rozpoczęcia wykonania badań, nie później niż 2 dni przed ich rozpoczęciem.
- Ilość testów podczas jednego badania – 72 szt. Podane ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi i w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Wykonawca nie może mieć w stosunku do zamawiającego żadnych roszczeń z powodu realizacji umowy w mniejszym zakresie.
- Wykonawca zobligowany jest do przesłania drogą mailową wszelkich wytycznych i zaleceń, do których pracownicy winni się zastosować, aby materiał mógł zostać prawidłowo pobrany.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczania przedmiotu zamówienia transportem własnym spełniającym wymogi sanitarne i dostosowanym do przewozu artykułów medycznych na własny koszt.
- Przygotowanie i rozmieszczenie stanowiska do poboru próbek należy do Wykonawcy. Na czas badań istnieje możliwość udostępnienia pomieszczenia w budynku Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku. Próbki do badania pobierane będą w w/w placówce przez wykwalifikowany personel Zamawiającego.
- Transport pobranych próbek do laboratorium odbywać się będzie na koszt Wykonawcy.
- Zasady pobierania i transportu materiału do badań metodami molekularnymi RT-PCR w kierunku SARS-CoV-2 muszą być wykonane zgodnie z wytycznymi Ministerstwa Zdrowia.
- Wykonawca zobligowany jest do utylizacji wszelkich odpadów, w tym również odpadów medycznych czy zakaźnych, powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia we własnym zakresie.
- Dostarczane artykuły medyczne mają posiadać odpowiednie atesty PZH oraz charakterystyki produktów.
- Ceny podane w ofercie powinny obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
- Zamówienie na dostawę określające jej wielkość i asortyment składane będzie mailem lub telefonicznie przez pracownika DPS w Tolkmicku.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w trybie zapytania ofertowego na każdym jego etapie bez podania przyczyny.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy dokumentacji potwierdzającej spełnienie warunków wymienionych w niniejszym zapytaniu ofertowym, a w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia podanych w formularzu cenowym szacunkowych ilości dostarczanych towarów o maksymalnie 20%. Z tytułu zmniejszenia przez Zamawiającego ilości dostarczanych towarów nie przysługują Wykonawcy roszczenia cywilnoprawne. Zapłata będzie dokonywana za faktycznie zamówione i wykonane badania przez Wykonawcę.
V. Procedura sporządzenia, złożenia i oceny oferty:
1) Ofertę należy złożyć wg wzoru załącznika do niniejszego ogłoszenia.
2) Zaoferowana cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia.
3) Formularz oferty oraz akceptacja warunków umowy winny być podpisane przez Oferenta, osobę upoważnioną (w tym wypadku proszę dołączyć upoważnienie).
4) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego (w godzinach 7:30 – 15:30), przesłać pocztą, faksem lub pocztą e-mail, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.09.2020 r. do godz. 10:00. z dopiskiem: Oferta na dostawę i wykonanie testów genetycznych w kierunku koronawirusa SARS-CoV-2 i choroby COVID-19 dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku – wniosek grantowy na wsparcie domów pomocy społecznej w walce z epidemią COVID-19 w ramach projektu „Pomagajmy Razem” POWER 2014-2020.
5) W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
6) Kryterium oceny ofert:
Cena – 100%
7) O wyborze oferty Zamawiający poinformuje wszystkich Wykonawców, którzy wezmą udział w postępowaniu.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
VI. Dokumenty wymagane od Wykonawców:
- wypełniony formularz oferty i wypełniony formularz cenowy,
- oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu,
- akceptacja warunków umowy,
- oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych w art. 13 lub 14 RODO,
VII. Informacje dodatkowe:
1) Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych – art. 4 pkt. 8;
2) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3) Oferentom nie przysługuje prawo do składania odwołań i protestów;
4) Zapytanie zostało zamieszczone na stronie: www.dpstolkmicko.pl oraz w Biuletynie Informacji Publicznej;
5) Osobą upoważnioną do kontaktów z oferentami jest Aneta Korsak , tel. 55 231 61 78, 55 231 61 63 wew. 24.
VIII. Obowiązki wynikające z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2, reprezentowany przez Dyrektora Annę Kurszewską;
- inspektorem ochrony danych osobowych w Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku jest Pan Mateusz Szlachtowicz, tel. 695 311 523, e-mail: ;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem w formie zapytania ofertowego nr 3/2020 o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę i wykonanie testów na obecność koronawirusa;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Załączniki
Pobierz dane XML Zapytanie ofertowe na zakup i wykonanie testów na COVID 19 dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku Drukuj informację Zapytanie ofertowe na zakup i wykonanie testów na COVID 19 dla pracowników Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-22 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-22 15:01:56 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-22 15:05:44 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-22 15:05:44 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1555 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
Informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wyłoniona
Informuje, że w wyniku zakończenia procedury naboru na w/w stanowisko została wyłoniona
Pani Anna Łuńska.
Uzasadnienie:
Kandydatka spełnia wymagania Komisji Rekrutacyjnej. Posiada odpowiednie kwalifikacje i wykazała się znajomością zagadnień związanych z realizacją zadań na w/w stanowisku.
Tolkmicko, dnia 11 września 2020 r.
Uzasadnienie:
Kandydatka spełnia wymagania Komisji Rekrutacyjnej. Posiada odpowiednie kwalifikacje i wykazała się znajomością zagadnień związanych z realizacją zadań na w/w stanowisku.
Tolkmicko, dnia 11 września 2020 r.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKACH NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-09-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-09-11 20:15:16 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-09-11 20:15:21 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-09-11 20:15:21 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1956 raz(y) |
INFORMACJA O WYNIKACH I ETAPU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
Akapit nr 1 - brak tytułu
INFORMACJA O WYNIKACH I ETAPU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
Informuje, że na ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego, w wymiarze czasu pracy – 1/1 etatu w Domu Pomocy Społecznej, 82-340 Tolkmicko, ul. Szpitalna 2, wpłynęła 1 oferta, która nie spełniała wymogów formalnych.
Pobierz dane XML INFORMACJA O WYNIKACH I ETAPU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU Drukuj informację INFORMACJA O WYNIKACH I ETAPU NABORU NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE GŁÓWNY KSIĘGOWY W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-08-11 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Anna Kurszewska |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-08-11 15:57:51 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-08-11 15:57:55 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2020-08-11 15:57:55 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1976 raz(y) |