Zamówienia publiczne
Szczegóły informacji
NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY Księgowa
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2017-10-13 16:11:59 przez Robert Korsak
Akapit nr - brak tytułu
DYREKTOR DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W TOLKMICKU
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Księgowa
1. Wymagania formalne
a) Spełnienie wymagań z art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych określonych dla stanowisk urzędniczych.
b) Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne.
c) Staż pracy:
- minimum 4 lata przy wykształceniu średnim, doświadczenie w naliczaniu płac,
- minimum 2 lata przy wykształceniu wyższym, doświadczenie w naliczaniu płac.
UWAGA: Osoby, które nie spełniają wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu.
2. Wymagania dodatkowe
2. Wymagania dodatkowe
- Znajomość:
- przepisów z zakresu finansów publicznych;
- przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej;
- Ustawy o pracownikach samorządowych;
- Rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych;
- przepisów Kodeksu Pracy;
- Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych;
- Ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa;
- Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych;
- przepisów o dodatkowym wynagrodzeniu rocznym dla pracowników jednostki sfery budżetowej. - Obsługa komputera w zakresie:
- programu Płatnik;
- programu PUMA, TRAWERS;
- biegłej znajomości programów z pakietu MS Office. - Umiejętność pracy w zespole.
- Samodzielność.
- Odpowiedzialność.
- Lojalność.
- Dokładność i sumienność.
- Operatywność oraz odporność na stres.
- Wysoka kultura osobista.
Uwaga: przed rozmową kwalifikacyjną kandydatowi może być przedstawiony do rozwiązania test z wiedzy specjalistycznej lub test umiejętności wymaganych na danym stanowisku.
- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Sporządzanie list płac z tytułu wszelkich wynagrodzeń, zasiłków ZUS.
- Prowadzenie kart wynagrodzeń i kart zasiłkowych.
- Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych i korygujących ZUS.
- Sporządzanie informacji o dochodachPIT-11, PIT-40.
- Wystawianie zaświadczeń Rp-7.
- Planowanie, rozliczanie i okresowa analiza funduszu płac.
- Prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin).
- Przyjmowanie wniosków dotyczących wypłaty należnych świadczeń pracowniczych.
- Przygotowywanie dokumentacji i wypłat wynagrodzeń z tytułu umów zleceń oraz umów o dzieło.
- Sporządzanie zgodnie z obowiązującymi przepisami rocznych deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego i do ZUS IWA.
- Sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczenia składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich pracowników i zleceniobiorców.
- Sporządzanie dokumentów stanowiących podstawę wykonania przelewów składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych, wynagrodzeń na indywidualne konta pracowników oraz innych potrąceń z listy płac.
- Terminowa ewidencja księgowa i finansowa operacji gospodarczych.
- Przyjmowanie, dekretowanie, sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym.
- Sporządzanie zestawień, analiz finansowych.
- Przeprowadzanie bieżącej analizy z zakresu wykonania planu dochodów, wydatków, wskaźników.
- Sporządzanie poleceń przelewu na rzecz kontrahentów.
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych na kontach syntetycznych i uzgadnianie z kontami analitycznymi prowadzonymi w DPS.
- Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora DPS w Tolkmicku.
- Warunki pracy:
- Wymiar czasu pracy: pełny etat.
- Pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony 7 m-cy lub na okres 6 m-cy z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej.
- Praca administracyjno - biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych w pełnym wymiarze czasu pracy - 40 godzin tygodniowo.
- Miejsce i otoczenie organizacyjno – techniczne stanowiska pracy:
- nie występują szkodliwe ani niebezpieczne warunki pracy,
- pomieszczenie biurowe znajduje się na parterze.
- Wymagane dokumenty:
- CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej – załącznik nr 1.
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – załącznik nr 2.
- Kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, dodatkowe kwalifikacje i umiejętności potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie pracy na stanowisku pracownika socjalnego – załącznik nr 3.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub umyślne przestępstwo skarbowe - załącznik nr 4.
- Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych – załącznik nr 5.
- Termin i miejsce składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonej kopercie lub przesłać pocztą na adres: Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku 82-340, ul. Szpitalna 2. Koperta musi zawierać adnotację „Nabór na wolne stanowisko księgowego" - w terminie do dnia 27.10.2017r. Oferty, które nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów lub wpłynęły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O terminie przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych kandydaci, którzy spełnili wymagania niezbędne (formalne) oraz złożyli wszystkie wymagane dokumenty będą informowani drogą telefoniczną, elektroniczną na wskazany adres e-mailowy.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat.pl), na tablicy informacyjnej w siedzibie DPS oraz na stronie internetowej DPS Tolkmicko.
Dyrektor
Domu Pomocy Społecznej w Tolkmicku
Anna Kurszewska